piątek, 17 marca 2017

Atalan - od serca dla każdego!


"Od serca dla każdego"- piękne słowa. Dla mnie to hasło kojarzy się z miłością, troską, harmonią i poczuciem bezpieczeństwa oraz sklepem Atalan.
Atalan to kolorowy świat małego marzyciela, w którym znajdziesz zarówno unikatowe zabawki , akcesoria, wózki  jak i również stylową odzież dla najmłodszych marki MAYORAL.

Wszystko co znajduje się w Atalan jest wypełnione pasją do maluchów.
Ale wszystko po kolei………..
Moja przygoda za tą firmą zaczęła się dosyć dawno i trwa do dziś. Kiedy urodziła się moja córeczka przyszedł czas się zastanowić gdzie kupować ubranka, żeby były one  modne i zarazem wygodne ( bo na tym zależy maluszkowi). Nastąpiło  odzieżowe  szaleństwo Zara, Next, H&M, Old Navy, Carter's i wiele innych. Ale po każdych zakupach  prześladowało mnie odczucie, że czegoś brakuję, że to nie jest to. Wszystko zmienił przypadek.

Koleżanka, która ma dziecko w podobnym wieku, odwiedziła nas po raz pierwszy od dłuższego czasu. Dziewczynki fajnie się bawiły. Przyjaciółka poprosiła mnie o możliwość skorzystania z komputera , ponieważ  musiała złożyć zamówienie na ubranka. I to właśnie był ten szczęśliwy przypadek, dzięki któremu i ja poznała Atalan.  Z ciekawości postanowiłam obejrzeć ciuszki. Wiadomo, że na samym oglądaniu  się nie skończyło i pierwsze produkty trafili do zakupowego koszyka.
Początkowo podchodziłam nieufnie do tego sklepu, jednak przekonało mnie ich 25-letnie doświadczenie .
Pasja i profesjonalizm – te dwie wartości wyznaczają drogę, którą podąża Atalan i po której pragnie poprowadzić wszystkich rodziców.
W ofercie sklepu internetowego znajdziecie sprawdzone produkty renomowanych firm, zarówno polskich producentów, jak i zagranicznych. Wszystkie te artykuły sprzedawane są również w sklepie stacjonarnym, dzięki czemu możecie Państwo osobiście sprawdzić i przekonać się, że oferowane produkty są najwyższego gatunku.

Ogromne doświadczenie zdobyte podczas wieloletniej działalności firmy pozwala spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Niezależnie od tego, czy interesują Państwa wózki, foteliki, czy ubrania dziecięce, oferta  z pewnością okaże się satysfakcjonująca.
Zmieniały się trendy, zmieniał się sklep, nie rosły tylko ceny. Atalan dba, aby ich oferta była atrakcyjna , a zamówiony towar trafiał  błyskawicznie do klienta ! 
Sklep Atalan to sprawne i wygodne zakupy wspaniałych ubranek, zabawek oraz wózków dla Waszych pociech.

Protestowo zachęca każdego do zakupów w sklepach Atalan ( http://atalan.com.pl ) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz