niedziela, 19 listopada 2017

Mam dość sieciówek odzieżowych.

Mam dość sieciówek odzieżowych. Zrozumie mnie ten, kto chociaż jeden raz odebrał swoje dziecko z przedszkola, żłobka, szkoły; w czapce, kurtce ,ba ,nawet spodniach ,które do niego nie należą,bądź też spotkał w dużej Galerii handlowej od 4 do 10 osób ubranych podobne jak my...
Chociaż głośno mówimy o tym, że cenimy indywidualizm, na własną prośbę stajemy się niewidoczną częścią większej masy. Wszyscy wyglądają tak samo, za przeproszeniem, jak klony. Nawet Ci,którzy twierdzą, że są outsiderkami i najbardziej oryginalnymi, najczęściej wyglądają pospolicie, jak wystawa sklepowa. 

Tracimy indywidualność... Podążamy do lat 90,kiedy wszystkie kobiety ubierały się w jednakowe płaszcze ,a dzieciaki biegały w takich samych ogrodniczkach. Tylko wtedy to było wytłumaczalne - deficyt tekstylnych produktów oraz "biedny"asortyment.
Nie ukrywam ,że do pewnego czasu sama sugerowałam się wystawą sklepową wybierając ubrania dla siebie i córeczki. 
Jestem małym krasnoludkiem, więc oferta sklepu dawała mi możliwość ubierać się z moją księżniczką tak samo ( jestem typem matki, które uwielbiają ubierać się z dzieckiem  w jednakowe ubrania). Dlatego bardzo ciężko było mi znaleźć kreatywny sklep, który traktuje indywidualnie zarówno dziecko jak i rodzica oraz posiada wyjątkową nie sieciową ofertę.
Za radą koleżanki odwiedziłam sklep internetowy Nikadusia. Powiem ,że zaimponowała mi ta strona od pierwszego wejrzenia. Na zdjęciach szczęśliwe dzieciaki, które wyglądają stylowo. 
Na próbę zamówiłam ubranie dla malej A. I teraz, jak  to ja , opowiem Wam o wszystkim...
Kiedy firma kurierska dostarczyła paczkę, to nie wiedziałam od kogo przesyłka, od sklepu odzieżowego , czy od Mikołaja. Piękne Świąteczne pudełko  oraz sposób pakowania natychmiast dało do zrozumienia , że Nikadusia dba o swojego klienta od samego początku.
W środku znajdowała się przepiękna oryginalna bluza neonowa. Uszyta  z najlepszych europejskich materiałów z certyfikatem Oeko-Tex Standard 100. Wygodna, komfortowa, a przed wszystkim oryginalna. Wyróżniała się fasonem oraz kolorem od innych ubrań widzianych przeze mnie jak dotąd.  Uszyta z najwyższą starannością, widać że włożono tu serce.
Nikadusia to producent odzieży dla matki i córki, odzieży damskiej i dziecięcej, który oferuje ubrania,  wyróżnia się oryginalnością, różnorodnością barw i wzorów. Dobrą jakością tkanin. Wygodnych w zakładaniu i noszeniu,projektowane zgodnie z obowiązującymi trendami. Brak guzików i suwaków zapewniają 100% komfort.
Nikadusia, to firma prowadzona przez taką samą matkę jak każda z nas. Dlatego oferta sklepu to ponadczasowe ubrania klasyczne i eleganckie, a zarazem wygodne i funkcjonalne , czyli takie , których brakuje na polskim rynku  najbardziej.
Sklep nie idzie na jakościowe kompromisy, tak jak można wymarzyć, żeby ubrania z metką Nikadusia  kojarzyły się  z wygodą, komfortem i bezpieczeństwem tak jak klienci na to zasługują .
Z czystym sumieniem polecam Nikadusia każdemu i małemu i dużemu. Mam nadzieję ,że propozycje firmy sprostają również Twoim wymaganiom i na stałe zadomowią w Twojej szafie.Życzę udanych zakupów =) Protestowo

5 komentarzy:

  1. Fajna oferta Nikadusi, a co do takich samych ubran zgodze sie, niestety dodam ze kazdy dazy do trendow, a obecnie jak wiadomo jezeli modne sa futerka to praktycznie w kazdym sklepie znajdziemy futerka a o innych kurtkach nie ma sladu. Zmuszeni wiec jestesmy przez marketing nosic futerka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam swoje ulubione sklepu i tylko tam kupuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajna oferta Nikadusi :)
    Co do sieciówek, to mam może 2 ulubione i tam kupuję :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam nie chodzę po galeriach, zawsze kupuje w internecie . oszczędzam czas i mniej denerwuje sie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mieszkam w małym mieście, więc kiedy wyjeżdżam do większego miasta na zakupy, to w moim mieście nikt nie ma tego samego co ja :D Btw bardzo ciekawa oferta :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń