niedziela, 13 marca 2016

Ariel&Lenor panaceum na pranie!

&


Czy zdarzało się wam że po skończeniu prania rzeczy byli dalej brudne? Mi, niestety, nie jednorazowo! Tak jak w domu mam dwójkę wspaniałych dzieci i męża, które potrafią zafundować "nie źle" pranie! I kiedy po kolejnym praniu wyciągam z pralki poplamione ubrania, to ręce mi opadają i wszystko znów trafia do kosza na pranie! Piorę codziennie siedem dni w tygodniu, dla prania nie istnieje weekendów  i wolnych dni!
Tak było do momenty kiedy spróbowała  Ariel 3 w 1 i płyn do płukania Lenor!Powiem że Ariel&Lenor prawdziwa niemiecka jakość i sekret perfekcyjnego prania!
Ale zawsze jestem obiektywna i ocenie Ariel 3 w 1 i płyn do płukania Lenor jak i inne produkty pod względem jakości, ceny i składu!


Jakość. Jakość kapsułek jest najwyższa, ubrania jest bardzo czyste,po prostu lśnią! Białe skarpety, po praniu Arielem 3 w 1, w końcu białe,a nie szare!Kapsułka wygląda na bardzo profesjonalną. Pranie oczywiście bez zapierania, odplamiaczy. Po wyjęciu z bębna …BINGO! Czyste i świeże!
Jakościowo Lenor tez jest idealny do mojego prania, ten zapach,to  "aromatoterapia' w domu za każdym praniem w dodatek zmiękczanie tkanin!
Jakość i Ariel i Lenor to wielki plus!Połączenie Ariel&Lenor,to czego szukała tak długo!!!!
Cena.Cena jest bardzo przystępna 19,99 za 15 sztuk  ( cena w Tesco), tyle zapłacisz  i za Vizir (dużo gorsza jakość prania).
Cena ogromny plus, bo nie musisz kupować jeszcze odplamiacz! 
Skład. Kapsułki Ariel Power to pierwsze kapsułki piorące zawierające trzy oddzielne komory. Proces prania uaktywnia zawarte w kapsułkach technologie: Działanie zagęszczonego detergentu zostało dodatkowo wzmocnione wprowadzeniem "aktywnych składników wspomagających pranie". Wzbogacona mieszanka enzymów pozwala usuwać więcej rodzajów plam. Dzięki wielokomorowej budowie, kapsułka zawiera odpowiednie ilości poszczególnych składników, dzięki czemu tkaniny zachowują żywość kolorów.Wytrzymała powłoka kapsułki chroni zawarte w niej substancje, aż do momentu wejścia w kontakt z wodą, kiedy ulega całkowitemu rozpuszczeniu.
Niestety więcej o detergentach które zawierają kapsułki nic nie znalazła!
Składniki Lenora to 5-15% kationowe środki powierzchniowo czynne, Benzisothiazolinone, kompozycja zapachowa.Nie zawiera żadnych niebezpiecznych dla skóry składników!
Pozwolę sobie za skład, połączenia Ariel&Lenor,dać plus!
Ariel&Lenor prezentuje przełom w praniu Dzięki opatentowanej, wielokomorowej konstrukcji i specjalnej formule, łączącej moc i wydajność . Ariel&Lenor stanowi nowe, doskonałe i łatwe, podejście do prania odzieży całej rodziny.
Janka POLECA!!!

5 komentarzy:

  1. To moje pierwsze testowanie i jestem bardzo zadowolona. Duet Ariel&Lenor jest idealny. Ubrania po wybrania są pachnące, czyste i miękkie. Najbardziej zadowolony jest chyba mój kot, który teraz śpi na takim przyjemnie pachnącym kocyku ;) Dzięki tym kapsułkom już nigdy nie wrócę do używania proszku do prania. Jak na razie nie zauważyłam żadnych wad.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie testowałam,ale patrząc na moje pranie po wypraniu w kapsułkach Ariel, sądzę że Ariel z zapachem Lenora musi być wyjątkowym połączeniem. testujerekomendujekupuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno rozpoczęłam swoją niesamowitą przygodę z kapsułkami do prania Ariel oraz z płynem do płukania Lenor Gold Orchid.

    Pokilku praniach mogę śmiało stwierdzić, że jest to duet idealny !
    Pranie jest czyste, więc kapsułki ariel świetnie dają radę nawet z cięższymi zabrudzeniami.
    Ubrania pachną nieziemsko. Zapach Lenora jest to kompozycja wanilii i wykwintnych kwiatowych nut. W moim mieszkaniu, kiedy schło pranie, nie potrzebny nył żaden odświeżacz powietrza, bo pachniało pięknie :)

    Wcześniej używałam tradycyjnych proszków do prania, któe niestety czasem zostawały na ubraniach, pranie nie zawsze było idealnie czyste. Po zastosownaiu kasułek nie mam obaw, że kiedy wyciągnę ubrania z pralki będą one miały na sobie resztki proszku do prania, albo, że będą nie do końca doprane.

    Polecam wszystkim Ariel i Lenor, a także portal TRND, dzięki któremu mogłam przetestować ten idealny duet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ariel 3in1 Pods to alternatywa dla zwykłego proszku. Niewielki plastikowy pojemnik zajmuje zdecydowanie mniej miejsca niż proszek. Jest praktyczny i estetyczny. Kapsułki są przeznaczone zarówno do białych jak i kolorowych tkanin. Są wygodne w użyciu- wystarczy wrzucić kapsułkę do pralki, włączyć program i gotowe. Nie trzeba nic dozować ani odmierzać. Podajnik pozostaje czysty. Kapsułki całkowicie rozpuszczają się w wodzie, nie pozostawiają żadnych śladów. Pranie jest czyste i świetnie pachnie. Ariel bardzo dobrze radzi sobie z plamami. Polecam :)

    Lenor Gold Orchid jest moim faworytem wśród płynów do płukania tkanin. Płyn pozostawia przyjemny i świeży zapach. Ubrania są miękkie, dobrze się prasują i nie elektryzują się. Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście jestem zachwycona zestawem Ariel+Lenor :) to idealna para, wszystko doprane, pięknie pachnie, jest miękkie i nie elektryzuje się :) pranie to przyjemność :) zapach przez wiele dni unosi się w mieszkaniu :) każdy się nim zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń